Tervehdys kaikille jälleen!

Alkujaan olin suunnitellut esittäytyväni, mutta ajattelin sitten ettei se ehkä ole tarpeen. Nyt kuitenkin muutamat ovat kyselleet minusta ja blogistani, joten ajattelin hieman kertoa itsestäni.

Kommentoin yleensä nimimerkillä Isa tai Isabel.
Isa on yksi monista lempinimistäni (Isku, Isse, Iibe, Isa,..). Tosiasiassa Isku on niistä käytetyin - jo ala-asteelta asti. Iskuksi minua kutsutaan töissä, kotona ja miltei jokapaikassa.
Isabel on sitten minun oikea nimi. Asiakkaat luulevat töissä että olen ruotsalainen. Tosiasia on etten juurikaan puhu ruotsia, mutta osa suvusta on kotoisin Italiasta.

Ruoanlaitosta olen pitänyt melkein aina. Meillä ei koskaan ole syöty kotona eineksiä, joita vierastan yhä aika paljon. Tykkään tehdä itse kaiken alusta loppuun (ollaankin avon kanssa tässä asiassa aivan vastakohtia, sillä hän on tottunut syömään todella paljon eineksiä - todella paljon ainakin minun näkökulmasta). Käytänkin todella nihkeästi valmiskastikkeita tms. puolivalmisteita. Myös leivonnasta olen pitänyt aina, mutta innostuin siitä varsinaisesti vasta n. vuosi sitten.

Kesäkuussa 2009 päätin aloittaa oman namnami -blogin pitämisen.
Ulkonäkö on edelleen vähän kysymysmerkki blogissani. Pidän tuosta nykyisestä tyylistä, mutta haluaisin hieman jotain erilaista - jotain persoonallisempaa.


Blogiini voit tutustua täällä.

 

edit. 21:00
Unohdin siis kirjoittaa aiemmin, että olen ollut SLY 8 & 9 ringeissä mukana rinkiläisenä ja nyt 10 -kierroksella ensimmäistä kertaa emoilemassa, Pinkkiksen - SLY-ringin perustajan - apurina.